گرگان - رئیس پلیس راه استان گلستان از بسته بودن محور غرب به شرق بزرگراه گرگان به کردکوی به دلیل سیلاب شب گذشته خبر داد.

سرهنگ علی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش های پراکنده و رگباری شب گذشته در گرگان و کردکوی موجب شد تا آبگرفتی در محور گرگان به کردکوی به وجود بیاید و همچنین رودخانه روستای گرجی محله طغیان کند.

وی ادامه داد: روند بارش ها به گونه ای بود که از ساعت ۲۰ چهارشنبه محور گرگان به کردکوی بسته شد و خودروها از راه های جایگزین به مسیرهای منتهی هدایت شدند. خودروهایی که از سمت  شرق به غرب در حال عبور بودند از طریق تقاطع یساقی به شهرستان های بندرترکمن و کردکوی رفتند و خودروهای ورودی به سمت گرگان نیز از طریق روستای گرجی محله به سمت گرگان حرکت کردند.

او با بیان اینکه این محور ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه بازگشایی شد، افزود: سیبلاب و بارش ها به حدی بود که تنها راه گرگان به سمت کردکوی بازگشایی شد و خودروهایی که از کردکوی به سمت گرگان در حال حرکت بودند، نتوانستند از محور اصلی عبور کنند و در حال حاضر نیز این محور مسدود است.

عبدی تصریح کرد: در حال حاضر بارش باران در استان گلستان کاهش یافته است و با فعالیت های عوامل راهداری و پلیس راه این محور تا ساعات آینده بازگشایی می شود. هم اکنون خودروهایی که از سمت کردکوی به گرگان می آیند باید از جاده قدیم این محور عبور کنند.

رئیس پلیس راه استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در همه محورهای استان گلستان روان گزارش شده است و رانندگان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نیز می توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.