معاون خدمات شهری شهرداری در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران گفت: این مجموعه گام های بسیار خوبی در جهت حل مشکلات صنایع و مشاغل برداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یزدانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران که با حضور مهندس منصور باقرصاد، قائم مقام این معاونت و جمعی از مدیران ارشد حوزه خدمات شهری و شرکت ساماندهی برگزار شد، مهندس کامران زنگیشه را به سمت مدیرعامل جدید شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران معرفی و ضمن تکریم مهندس رضا قدیمی، مدیرعامل اسبق این شرکت از زحمات ایشان در زمان تصدی مسوولیت در این شرکت تقدیر و تشکر کرد.
 مهندس یزدانی در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به ماموریت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اشاره کرد و گفت: تعامل با اصناف یکی از مهم ترین وظایف شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران است.
یزدانی با بیان این که گام های خوبی در این شرکت از گذشته تاکنون برداشته شده است، گفت: اکنون این شرکت با نهادهای دولتی مرتبط با حوزه ماموریتی اش و نیز اصناف تهران و ... ارتباطات بسیار خوبی برقرار کرده است که منتج به هماهنگی های لازم در تمامی زمینه های کاری این شرکت می گردد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به این که ماموریت های حوزه خدمات شهری با تمامی حوزه های دیگر متفاوت است، اذعان کرد: این تفاوت کاملاً مشهود است، خصوصاً شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران شرایط کاری متفاوتی با سایر حوزه ها به جهت ارتباط با مردم و  تغییرات و عادات رفتاری شهروندان در موضوعات مختلف اجتماعی دارد که این مهم نیازمند کار و تلاش بسیار در خصوص فرهنگ سازی در امور مرتبط با این شرکت است.
یزدانی در ادامه اظهار داشت: در راستای رضایتمندی شهروندان گام برداریم و بر رفع سریع موانع و مشکلات موجود کوشش کنیم.
معاون شهردار تهران خطاب به مدیران و کارکنان این شرکت گفت: با علاقه و پشتکار کارها را به پیش ببرید و موضوعات را با منطق درست و صحیح و استفاده از نظرات افراد مختلف و کارشناسی شده، پیگیری کنید تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.
یزدانی با تقدیر از زحمات بی شائبه مهندس قدیمی در دوره تصدی اشان در این شرکت گفت: آقای قدیمی از جمله مدیرانی است که تعامل بسیار خوبی با مدیران شهری و دولتی داشته و از توانمندی  های بسیاری برخوردار است. ایشان در دوره مدیریتی خود توانسته منشاء خدمات خوبی در شهر تهران باشد و اتفاقات و اقدامات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی در ادامه ضمن معرفی مهندس کامران زنگیشه به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت و آرزوی موفقیت در مسوولیت جدید، اذعان کرد: ایشان از مدیران باسابقه، پرتوان و فعال در عرصه مدیریت شهری هستند و در هر منصبی که خدمت کردند آرامش را در مجموعه حکمفرما کرده اند.  بنابراین از مدیران این حوزه انتظار می رود که با تمام توان و همانند گذشته در مسیر پیشرفت، حرکت و از هیچ کوششی در راستای تحقق اهداف این سازمان دریغ نورزند تا انشالله همگی بتوانیم منشاء اثر و خدمت به مردم عزیزمان باشیم.
مهندس زنگیشه، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نیز در این جلسه اظهار داشت: خداوند را شاکرم که این توفیق نصیبم شد که در جمع همکاران خوب و پرتلاش این شرکت حضور یابم و از مهندس یزدانی به جهت اعتمادی که به بنده داشتند تا در خدمت شما عزیزان باشم تقدیر و تشکر می کنم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: الحق والانصاف در مدت تصدی آقای قدیمی اقدامات بسیار خوبی در این سازمان صورت گرفته است، انشالله بتوانیم راه ایشان را طبق تدابیر شهردار محترم تهران و مهندس یزدانی معاون محترم خدمات شهری شهرداری تهران ادامه و به سرمنزل مقصود برسانیم.
همچنین در این مراسم رضا قدیمی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ شهردار محترم تهران، مهندس یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از این مجموعه در دوره مدیریت اشان، برای مهندس زنگیشه مدیرعامل این شرکت آرزوی موفقیت کرد و از زحمات کلیه مدیران و پرسنل این شرکت قدردانی به عمل آورد.
لازم به ذکر است، مهندس کامران زنگیشه دانشجوی ترم آخر دوره دکتری جغرافیاست که پیش از این مشاور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مشاور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در امور سازمان ها و مناطق، مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، قائم مقام سازمان بهشت زهرا (س) و حرم حضرت امام خمینی(ره)، معاون خدمات شهری و فضای سبز منطقه ۱۱، مشاور اجرایی شهرداری مناطق ۲ و ۵، شهردار ناحیه و بازرس شهرداری منطقه ۱۷، رییس شورای حل اختلاف شعبه ۸۲۸ دادگستری تهران و ... را در کارنامه کاری خود دارد.  همچنین زنگیشه در سال ۸۵ به عنوان کارمند نمونه شهرداری تهران  و در سال ۸۸ به عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران برگزیده شد.
گفتنی است در این مراسم گزارشی از اقدامات و عملکرد شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در بازه زمانی ۹۱ تا ۹۵ در موضوعات مختلف اعم از خروج واحدهای صنفی مزاحم، انتقال واحد اوراق کنندگان به مجتمع ثامن الحجج (ع)، ساماندهی نمایشگاه داران خودرو، ساماندهی واحدهای اطراف بازار تهران (پوشاک،کفش و ...) در طرح انضباط شهری منطقه ۱۲، ساماندهی بیش از ۵۰ روز بازار، ساماندهی دستفروشان، فعالیت مراکز خرید و فروش پرندگان زینتی، ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی و تغییر پیکره آنها، وضعیت جایگاه های سوخت CNG ، وضعیت مراکز خرید و فروش خودرو و احداث چند مرکز جدید، کنترل حیوانات شهری و جانوران موذی، زنده گیری سگ های بدون صاحب، تعامل با اصناف و اتاق بازرگانی ایران، مشارکت در برپایی نمایشگاه های باز باران در سه سال گذشته، هماهنگی و اعزام نیروها به عتبات عالیات برای خدمات رسانی به زائرین اربعین سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع)، حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای نخستین بار و ... ارائه گردید.