بيش از 4 هزار پايان نامه در مقطع كارشناسي در حوزه هاي علميه خواهران تاليف شده است كه تعداد زيادي از آنان در كتابخانه مركز مديريت حوزه علميه خواهران گردآوري شده است.

معاون آموزش مركز مديريت حوزه علميه خواهران در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزوي مهر با اعلام اين خبر گفت: تاكنون از چهار هزار و پانصد پايان نامه تاليف شده توسط طلاب خواهر در مقطع كارشناسي با حضور اساتيد داور منتخب از طرف مركز مديريت دفاع شده است كه تعدادي زيادي از پايان نامه هاي برتر در كتابخانه مركز مديريت حوزه علميه خواهران گردآوري شده و در اختيار پژوهشگران و محققان قرار مي گيرد.

حجت الاسلام "محمود خالقي" افزود: از چند ماه پيش مراحل اجرايي تحقيق پاياني طلاب از معاونت پژوهشي به معاونت آموزشي واگذار شده است و در برنامه جديد تدوين شده و با هدف تمركز زدايي، داوري اين آثار به شوراي متشكل از مدير مدرسه ، معاون آموزشي، استاد راهنما و استاد داور واگذار شده است كه نمرات تاييد شده توسط اين شورا به معاونت آموزشي ارسال و در پرونده طلاب ثبت مي شود.

وي اضافه كرد: نسخه اي از كارهاي پاياني كه رتبه بالايي كسب كرده باشند نيز با هدف بهره برداري بيشتر به اين معاونت ارسال مي شود تا در كتابخانه مركز مورد استفاده عمومي قرار گيرد.