ساری - دبیر جشنواره تئاتر مازندران گفت: جریان های فرهنگی و هنری باید به هنرمندان و صاحبانش سپرده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم زندی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر مازندران با تقدیر از شرکت کنندگان در جشنواره تئاتر استان افزود: وقتی جریان های فرهنگی و اجرای آن به دست صاحبانش سپرده می شود کار و اقدامات بسیار خوبی است.

وی با تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در واگذاری امور هنری به هنرمندان افزود: هنرمندان باید با ساختار منسجم در کنار هم قرار گیرند و بتواند کارها را به خوبی پیش برند.

وی اظهار امیدواری کرد تا کارهای هنری به فرجام و نتیجه مطلوب برسد و هنرمندان در سیاست های فرهنگی رشته های مختلف صاحب تصمیم و تاثیرگذار باشند.

زندی عنوان کرد: هیئت انتخاب از بین ۱۴ اثر راه یافته به جشنواره پنج اثر را پذیرفتند و هیئت داوران نیز یک اثر را به عنوان نمایش برگزیده انتخاب کرده اند.

دبیر جشنواره تئاتر مازندران تصریح کرد: آن چیزی که موجب توسعه تئاتر استان می شود، اخلاق و صداقت است و در سایه داشتن اخلاق مناسب می توانیم به توسعه تئاتر استان کمک کنیم.

وی رسیدن به برنامه مدون و منظم در حوزه تئاتر استان را ضروری دانست و گفت: باید برای رونق بخشی به تئاتر استان کمک کنیم زیرا تئاتر منطقه از نظر کیفی نیازمند تقویت است.