شرق استان تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: توجه به شهرک های صنعتی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ضروری است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور استفاده شود، اظهار داشت: ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی در کشور وجود دارد که می توان از آن برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال های اخیر بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید فرمودند و باید همه مسئولان، بسترهای لازم را برای تحقق منویات رهبری فراهم آورند.

وی ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برای شکوفایی هر چه بیشتر این بخش از جمله رسالت هایی است که بر روی دوش مسئولان احساس می شود و باید از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای مختلف در این زمینه استفاده شود.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که شهرک های صنعتی بااستعداد و توانمندی در کشور وجود دارد، بیان داشت: شهرک های صنعتی یکی از نقاط مهم و تأثیر گذار در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی محسوب می شوند که باید از این ظرفیت به شکل مطلوبی بهره برد.

وی متذکر شد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باید بدون مانع برای شکوفایی اقتصاد کشور و رونق اقتصادی سرزمین تلاش کنند و توجه هر چه بیشتر به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، زمینه ساز تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس در بحث قانونگذاری، دولت در زمینه حمایت از فعالان اقتصادی و مردم نیز در راستای خرید کالاهای ایرانی می توانند نقش مهمی را در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.