قم - نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از رقابت ۴ دختر پینگ پنگ باز قم در مسابقات نوجوانان کشور خبر داد.

آزاده مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز نوجوانان دختر کشور در حالی از امروز به میزبانی اصفهان آغاز می‌شود که تیم هیئت تنیس روی میز استان قم با ۴ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

وی افزود:  هانیه عموییان، مهسا رشیدی، ساره احمدی و سارا محمدی بازیکنان اعزامی از قم به این مسابقات هستند و در گروه‌های ۳ یا ۴ نفره برای صعود از دور گروهی به مرحله حذفی با هم رقابت خواهند کرد.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: هانیه عموئیان در این مسابقات با صبا سراجی از استان مرکزی و یاسمن زارع از استان کرمان همگروه است و مهسا رشیدی دیگر پینگ پنگ باز قمی با فرناز اسکندری از خوزستان و الناز کیوانداریان از اصفهان مسابقه خواهد داد.

مهدوی بیان داشت: ساره احمدی دیگر نماینده استان قم نیز برابر نوری مسلمی از مازندران و مبینا فرعی از البرز مسابقه خواهد داد و سارا محمدی چهارمین و آخرین پینگ پنگ باز قم مقابل رضوان خواجه از گلستان و سارا رضوی از اصفهان به میدان می‌رود.

وی عنوان کرد: ساره احمدی چندی پیش در مسابقات بین المللی فجر قزوین با رقابتی پایاپای و عملکردی بالاتر از حد تصور در مقابل حریفان خود، نفر اول بلاروس و ملیکا عامر طاس، عضو دسته برتر نوجوانان کشور از فارس در حالی نتیجه را واگذار کرد که  پا به پای آن‌ها پیش رفت و حریف دست و پا بسته‌ای نبود.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: تعداد دختران پینگ پنگ باز قم در یکی ۲ سال اخیر رو به فزونی گذاشته و امیدواری زیادی به موفقیت این ورزشکاران در کسب عناوین برتر رنکینگ تنیس روی میز دختران ایران داریم.