شرق استان تهران-فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت:میزان دستگیری سارقان در شرق استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد رشد داشته است.

سردار عبدالرضا ناظری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که خوشبختانه همدلی و همراهی خوبی میان کارکنان انتظامی شرق استان تهران وجود دارد، اظهار داشت: امروز مأموران انتظامی شرق استان تهران با تمام توان و ظرفیت و در سایه همدلی و اتحاد، به دنبال ارتقای امنیت و نظم عمومی هستند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در بررسی ها و بازدیدهایی که از بخش های مختلف پلیس شرق استان تهران انجام شده، خوشبختانه اتحاد و همراهی مأموران انتظامی مشهود بوده است.

سردار ناظری با تأکید بر این نکته که بررسی نقاط قوت و ضعف در عملکرد پلیس شرق استان تهران با جدیت دنبال خواهد شد، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که از سوی فرمانده انتظامی شرق استان تهران پیگیری و دنبال می شود، شناسایی نقاط ضعف و قوت در عملکرد پلیس این منطقه است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: پس از به دست آمدن نقاط قوت و ضعف پلیس شرق استان تهران، تلاش برای ارتقای نقاط قوت و از بین رفتن نقاط ضعف برای خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به مردم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سردار ناظری با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی گفت: باید از هفته نیروی انتظامی برای بیان دستاوردها و موفقیت های پلیس شرق استان تهران در بخش های گوناگون استفاده کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تأکید بر این نکته که برنامه های خوبی در این ایام از سوی پلیس اجرایی می شود، عنوان کرد: نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای پلیس شرق استان تهران در معرض دید قرار خواهد گرفت و بدون تردید این نمایشگاه می تواند نشان دهنده تلاش پلیس برای ارتقای امنیت و نظم عمومی باشد.

وی تأکید کرد: در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پلیس شرق استان تهران، بخشی از موفقیت های پلیس که حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای آن است، به معرض نمایش در خواهد آمد.

سردار ناظری با تأکید بر این نکته که پلیس شرق استان تهران در بسیاری از بخش ها نسبت به سال گذشته موفق تر عمل کرده است، گفت: به عنوان نمونه، دستگیری سارقان در شرق استان تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۲۰ درصد رشد داشته و این نشان دهنده عزم پلیس برای برخورد با جرایم است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به این نکته که تلاش می شود از نظرات و پیشنهادات مردم برای بهبود عملکرد پلیس استفاده شود، گفت: مردم به عنوان سرمایه های بی بدیل پلیس، می توانند نقش مهمی را در بهبود عملکرد آنان ایفا کنند و تلاش داریم به صورت مبسوط تر از نظرات مردم در این زمینه استفاده کنیم.

وی با تأکید بر حضور نیروهای پلیس در اماکن عمومی بیان داشت: به منظور استفاده از نظرات مردم، حضور نیروهای پلیس در اماکن عمومی نظیر مساجد، حسینیه ها، مدارس، پایگاه های نماز جمعه و غیره تقویت خواهد شد.

سردار ناظری با اشاره به حضور فرماندهان انتظامی در نماز جمعه شهرستان های شرق استان تهران گفت: فرماندهان انتظامی شرق استان تهران همزمان با هفته ناجا در نماز جمعه حاضر شده و با مردم گفت و گو خواهند کرد.