بوشهر - استاندار بوشهر گفت: معابر و ساختمان‌های بی‌نام در شهر بوشهر نامگذاری شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست کارگروه پروژه نظام استاندارد نشانی مکان محور در بوشهر اظهار داشت: هم‌اکنون برخی از کوچه‌ها و خیابان‌های بوشهر نام ندارند که شهرداری باید برنامه خود را در مورد این اماکن و معابر اعلام کند.

وی با اشاره به اجرای پروژه نظام استاندارد نشانی مکان محور و استعلام میان دستگاهی با عنوان GNAF در بوشهر خاطرنشان کرد: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید از ظرفیت‌های موجود برای همکاری در این طرح استفاده کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر یکی از شش شهر کشور برای اجرای این طرح انتخاب شده است افزود: این طرح به صورت پایلوت در شهرهای بوشهر، تهران، اصفهان، مشهد، قم و قزوین اجرا می‌شود.

وی خواستار اعلام زمان‌بندی شهرداری ها برای اجرای این طرح شد و اضافه کرد: تبادل اطلاعات دقیق و هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای انجام طرح‌ها از مهمرین اهداف اجرای طرح نظام استاندارد نشانی مکان محور است.

سالاری با تاکید بر اینکه در زمینه همکاری با این طرح نباید کم‌کاری صورت گیرد، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند نقشه‌ها و اطلاعات تهیه شده را برای تسریع در امور در اختیار یکدیگر بگذارند.

وی با اشاره به اجرای طرح کاداستر در استان بوشهر، ادامه داد: طرح کاداستر کل اراضی ملی استان، کاداستر روستایی و سیستم مدیریت یکپارچه املاک کشور در استان بوشهر در دست اجرا است.