همدان - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند گفت: ۲۳ هزار عدد پاکت مخصوص جمع آوری وجه نقد ویژه جشن عاطفه ها در مدارس نهاوند توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاویانی پیش از ظهر یکشنبه در آیین برگزاری جشن عاطفه ها گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشن تربیت عاطفی و ایجاد حس نیکوکاری و نوعدوستی در دانش آموزان است که بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع را آموزش ببینند.

علی کاویانی افزود: باید علاوه بر این برگزاری چنین جشن هایی دانش آموزان را به کار خیر و خیرخواهی تشویق کرده و عاطفه ها را پرورش داد چراکه این امر در خودسازی انسان ها نقش مهمی دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند گفت: درراستای برپایی جشن عاطفه ها ۲۳ هزار عدد پاکت مخصوص جمع آوری وجه نقد در مدارس نهاوند توزیع شده است.

وی بابیان اینکه جشن عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و تقسیم شادیها با آنان برگزار می شود، گفت: این جشن همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و آغازسال تحصیلی برگزار می شود که به همین منظور امسال قبل از شروع سال تحصیلی این برنامه در شهر نهاوند و پایگاه های نماز جمعه برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوندافزود: در این جشن بیش از ۱۰ میلیون ریال کمک نقدی و بیش از ۲۵۰ میلیون ریال کمک غیر نقدی جمع آوری شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی گفت: تمامی مبالغی که از سوی مدارس جمع آوری شود پس از صورت جلسه به طور کامل در اختیار همان آموزشگاه یا سایر مدارسی که نیاز بیشتری دارند، گذاشته می شود.