ورامین-مدیر پروژه قطار حومه ای شرکت راه آهن گفت:قطار حومه ای تهران-گرمسار با جدیت از سوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دنبال می شود و این پروژه مهم با پیشرفت ۷۵درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی صبح شنبه در جریان افتتاح و بهره برداری از فاز نخست پل امام رضا(ع) با اشاره به همکاری خوب و مطلوب مسئولان شهری و اجرایی شهرستان ورامین اظهار داشت: بدون تردید اگر تلاش ها و حمایت های فرمانداری و شهرداری نبود، امروز شاهد افتتاح چنین پروژه ای نبودیم.

مدیر پروژه قطار حومه ای شرکت راه آهن افزود: قطار حومه ای تهران-گرمسار با جدیت از سوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دنبال می شود و این پروژه مهم با پیشرفت ۷۵درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به اعتبار درنظر گرفته شده برای تکمیل و راه اندازی پروژه قطار حومه ای تهران- گرمسار ادامه داد: برای راه اندازی پروژه قطار حومه ای تهران-گرمسار، ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

موسوی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تسهیل در رفت و آمد مردم شهرستان های استان تهران به پایتخت یادآور شد: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده، در شهرری، جوانمرد و راه آهن ایستگاه تبادل وجود دارد.

وی با اشاره به این نکته که پل امام رضا(ع) دارای ۱۰ دهانه است، بیان داشت: از اسفندماه سال گذشته پروژه را به دست گرفتیم و امروز شاهد افتتاح فاز نخست پل امام رضا(ع) هستیم.