بوشهر - استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های مهم عمرانی در استان بوشهر در دست اجرا است که تا پایان امسال شاهد افتتاح این پروژه ها خواهیم بود و هر دو یا سه هفته یک طرح افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل حوزه استاندار و قائم مقام و مدیرکل شهری استانداری بوشهر اظهار داشت: حوزه عمرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نیاز است که مدیران این بخش برای جذب اعتبارات ملی تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی به اجرای پروژه‌های مهم عمرانی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان سال باید شاهد تکمیل این پروژه‌ها باشیم و با تلاش همگانی هر دو یا سه هفته یکی از پروژه‌ها افتتاح شود.

استاندار بوشهر خواستار انگیزه و تلاش بیشتر حوزه عمرانی استان بوشهر برای اجرای پروژه‌ها شد و اضافه کرد: طرح‌های عمرانی استان بوشهر دارای پیشرفت مناسبی هستند و تا پایان امسال شاهد افتتاح تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها خواهیم بود.

وی با تقدیر از مدیرانی که در استان برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، بیان کرد: سعید راستی مدیرکل سابق دفتر شهری استانداری بوشهر دارای تجاربی ارزشمند و مدیریتی توانمند بود که امروز به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

سالاری همچنین از مهرداد ستوده مدیرکل سابق حوزه استاندار در تصدی این مسئولیت تقدیر کرد و افزود: ایشان در مسئولیت قائم مقام معاونت عمرانی و مدیرکل امور شهری منصوب شده است که امیدواریم در این بخش نیز شاهد استمرار خدمات مطلوب ایشان باشیم.

وی با اشاره به انتصاب حسن ابراهیمی به عنوان مدیرکل جدید حوزه استاندار، خاطرنشان کرد: ایشان دارای تجربیات بالایی است که از امروز مسئولیت مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری بوشهر را بر عهده خواهند داشت.