یک رسانه انگلیسی فاش کرد آمریکا با تغییر رنگ جنگنده های «اف-۱۸» خود به شکل آبی و خاکستری، در تلاش است تا پس از بمباران مناطقی از سوریه؛ آن را به گردن روسیه بیندازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه انگلیسیِ اکسپرس، آمریکا می خواهد با حمله هوایی تقلبی به سوریه برای روسیه پاپوش درست کند.

بر اساس آنچه این رسانه انگلیس به افشای آن پرداخته است، عکس های متعددی از جنگنده های آمریکایی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد آمریکا با تغییر رنگ جنگنده های «اف-۱۸» خود به شکل آبی و خاکستری که رنگ جنگنده‌ های سوخوی مورد استفاده روسیه در سوریه است، در تلاش است تا پس از بمباران مناطقی از سوریه؛ آن را به گردن روسیه انداخته و از این امر سوء استفاده کند.

اکسپرس در ادامه می افزاید: تصاویر مربوط نشان می دهد که آمریکا تصمیم دارد بمباران وحشتناکی را در سوریه به انجام رسانده و سپس «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه را مقصر حادثه مذکور در سوریه نشان دهد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ فریبکاری اخیر آمریکا در این خصوص مؤید تلاش های محور غرب برای ارجاع پرونده صوری «جنایت جنگی در استان حلب واقع در سوریه» به دیوان کیفری بین المللی است تا از این طریق غربی ها بتوانند پروژه ای مشابه به لیبی را علیه سوریه به راه انداخته و دولت مشروع سوریه را آماج حملات خود قرار دهند.