جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) کارگاه‌های آموزش اصول فیلمسازی را با کمک استادان حوزه سینما در دانشگاه‌های صنعتی کشور برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بخش دانشجویی جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی به منظور ایجاد مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان علاقه‌مند به حوزه فیلمسازی، کارگاه‌های رایگان آموزش اصول فیلمسازی را در دانشگاه‌های صنعتی کشور برگزار خواهد کرد.

در این کارگاه‌ها، استادان حوزه سینما و مستندسازان تجربیات خود را به علاقه‌مندان انتقال می‌دهند.

علاوه بر این، هنرجویان این کارگاه‌ها در تورهای آموزش عملی فیلمسازی مراکز فناوری و صنعتی، شرکت کرده و تولیدات نهایی آنها در بخش دانشجویی جشنواره که به صورت مستقل داوری و برگزار می‌شود، به رقابت می‌پردازند.

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) در چهارمین دوره خود برنامه‌های مختلفی را برای افزایش مشارکت دانشجویان در این رویداد پیش‌بینی کرده است.

این رویداد سینمایی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود.