بوشهر - مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر گفت: مصطفی سالاری استاندار بوشهر عنوان استاندار نمونه توسعه روستایی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استاندار بوشهر تلاش ویژه‌ای را برای توسعه روستاهای استان بوشهر داشته است و طرح‌های بسیار خوبی در نقاط مختلف استان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: توسعه عدالت در نقاط مختلف استان بوشهر به عنوان یکی از اولویت‌های استاندار بوشهر مد نظر بوده است و در این راستا طرح‌های متنوعی در روستاها اجرا شده است.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر از بهبود وضعیت اعتبارات روستایی، افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز و توسعه راه‌ها و . . . در روستاهای استان اشاره کرد و ادامه داد: عملکرد قابل توجه استاندار بوشهر باعث شده تا دولت استاندار بوشهر را به عنوان استاندار برتر کشوری در زمینه توسعه روستاها انتخاب کند.

وی با تبریک این موفقیت به مردم استان بوشهر، افزود: رتبه برتر استاندار بوشهر در توسعه روستایی بیانگر موفقیت سالاری استاندار بوشهر در اجرای سیاست‌های عمومی دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، از سوی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، از استاندار بوشهر به عنوان استاندار نمونه کشور تجلیل به عمل آمد.