قم - رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: آسیب دیدگی مانع از موفقیت بدمینتون باز قمی در رنکینگ کشور شد و در غیر این صورت نماینده قم به جمع ۴ نفر برتر کشور می‌رسید.

علی پنجه باشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نمایندگان قم در مسابقات بدمینتون رنکینگ بزرگسالان کشور در ۲ بخش دوبل و یک نفره به میدان رفتند اما در ‌نهایت نتوانستند به جمع برترین‌ها برسند که در این میان، ناکامی در کسب عنوان در بخش انفرادی بزرگسالان برای ما تلخ بود.

وی افزود: محسن صادقیان ستاره بدمینتون قم و آخرین بازمانده از تیم اعزامی قم به مسابقات رنکینگ بزرگسالان کشور در ‌نهایت به دلیل آسیب دیدگی ادامه مسابقات را از دست داد و امید قم را برای کسب مدال از این مسابقات ناامید کرد.

 رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: صادقیان به عنوان نفر پنجم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در حالی وارد این مسابقات شد که ۸ نفر برتر کشور در دور نخست مسابقات استراحت داشتند و پس از برگزاری مسابقات مقدماتی و تعیین برترین‌ها، این ۸ نفر از جمله صادقیان وارد جدول مسابقات می‌شدند.

پنجه باشی بیان داشت: صادقیان در مسابقه‌ای که وی را به جمع ۸ نفر برتر مسابقات می‌رساند به دلیل آسیب دیدگی نتوانست نمایش همیشگی و مقتدرانه خود را داشته باشد و با وجود اینکه صادقیان از نظر جسمانی در شرایط مسابقه قرار نداشت در این مرحله به میدان رفت و همان طور که پیش بینی می‌شد بازنده میدان را ترک کرد.

وی عنوان کرد: صادقیان به دلیل آسیب دیدگی یک تا ۲ ماه باید دور از میادین باشد و شانه وی دچار صدمه شده است البته صادقیان تنها نماینده قم در این مسابقات نبود اما بیشترین امید به وی می‌رفت.

 رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: علیرضا یزدانی دیگر بدمینتون باز قم در بخش یک نفره در مرحله یک هشتم نهایی جدول مقدماتی حذف شد و در بخش ۲ نفره، تیم دوبل نادر حاج اسماعیلیان و علی دولت خواه از قم در مرحله یک چهارم نهایی جدول مقدماتی از ادامه مسابقات کنار رفتند.