آستارا- فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار از بصیرت و ولایتمداری بسیجیان هراس دارد، گفت: خضوع در برابر استکبار جهانی مغایر با تفکر بسیجی بوده و موجب ضعف نظام اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح جمعه در صبحگاه مشترک نیروهای بسیج  مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمل کننده در رزمایش بزرگ رزمی - فرهنگی بسیجیان شهرستان مرزی آستارا اظهار کرد: بسیج در هر موقعیتی که وارد شد، توانسته است سخت ترین موانع را برطرف کند.

وی افزود: امروز بسیج در همه زمینه ها لرزه برجان استکبار جهانی انداخته است و امنیت جمهوری اسلامی با اقتدار بسیج رقم می خورد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج بازدارنده توطئه ها و دسیسه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است، تصریح کرد: بسیجی همواره مدافع و حافظ واقعی اسلام و ایران در برابر مکر دشمنان بوده است.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه  استکبار از بصیرت و ولایتمداری بسیجیان هراس دارد، گفت: خضوع در مقابل دنیای غرب و استکبار جهانی مغایر با تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه موفقیت های بزرگ کشور در عرصه های علمی، اقتصادی و سیاسی در حوزه بین الملل بر گرفته از روحیه بسیجی حاکم بر جامعه و اقشار مختلف مردم است، افزود: بسیج و سپاه مطیع ولایت و رهبری بوده و برای مقابله با استکبار جهانی و صهیونیست بین المللی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان عزت و اقتدار و سربلندی نظام اسلامی را مرهون رشادت و جانفشانی بسیج دانست و گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس سخاوتمندانه هستی و جان خود را نثار انقلاب و میهن کردند.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: به دلیل  وجود روحیه و فرهنگ بسیجی در جامعه، دشمنان با وجود تلاش های بسیار و تمامی تحریم ها نتوانستند هیچ آسیبی به انقلاب اسلامی  وارد کنند.

 وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح، تمام تحرکات دشمنان را زیر نظر دارد و با اقتدار حافظ امنیت کشور است، گفت: سپاه و بسیج از برکات انقلاب اسلامی بوده و با توانمندی بالای نظامی، اکنون آماده پاسخ‌گویی به هر تهدیدی از طرف دشمنان ایران اسلامی است.

سردار عبدالله پور با اشاره به اهمیت جهاد کبیر که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، افزود: اکنون فرهنگ و تفکرات مقام معظم رهبری در دنیا حاکم شده و این همان چیزی است که دشمنان قسم خورده  انقلاب را افسرده کرده است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی، بیکاری، و معضلات اجتماعی در کشور گفت: ما در این برهه حساس باید هوشمندانه عمل کرده و وحدت را حفظ کنیم چرا که دشمن خواستار ضعف ایران در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان اهمیت جهاد فرهنگی را یادآور شد و تصریح کرد: دشمن به خانواده و کیان اصیل ایرانی حمله کرده و قصد دارد جوانان کشور را در باتلاق فساد فضای مجازی غرق کند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان رزمایش بزرگ رزمی و فرهنگی و دفاع از کوی و برزن همزمان با شهرستان مرزی آستارا در هشت شهر استان گیلان افزود: در شرایط کنونی شیوه دفاع از ارزش ها متفاوت شده و نیروهای بسیجی باید در هدایت نسل جوان و مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان همت بگذارند.

در این مراسم سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان از یگان های مستقر بسیج سان دید و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.