برنامه «عصر خانواده» شنبه ۸ آبان ماه به مناسبت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی میزبان علیرضا حاجیان زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، در برنامه «عصر خانواده» که با اجرای گیتی خامنه روانه آنتن می شود آزیتا جویباری دکترای مدیریت آموزشی به عنوان کارشناس در استودیو حضور دارد و محمد قاسمیان نوجوان عکاس دیگر مهمان این برنامه است.

همچنین این برنامه یکشنبه ۹ آبان ماه نیز موضوع بهداشت و سلامت خانواده را با موضوع کنترل کلسترول پی می گیرد. مریم احمدی متخصص قلب و عروق و نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه هم به عنوان کارشناسان برنامه با سونیا پوریامین پیرامون موضوع مذکور به گفتگو می پردازند.

برنامه «عصر خانواده» با رویکرد بهبود و اصلاح سبک زندگی به صورت تخصصی به موضوعات خانواده محور پرداخته و لذت حضور در کانون خانواده و ارائه راهکارها و ایده‌های مناسب برای طرح الگوی خانواده مطلوب ایرانی- اسلامی را در دستور کار دارد. 

«عصر خانواده» کاریست از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی و سحر رضوی و اجرای گیتی خامنه، سونیا پوریامین و محمود رضا قدیریان که با موضوعات و بخش های متنوعی به صورت ثابت از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۱۵ در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار دارد.