رئیس جریان المرده لبنان اعلام کرد که روز دوشنبه در جلسه پارلمان لبنان رای سفید در صندوق خواهد انداخت و بدین صورت راه را برای ریاست جمهوری میشل عون هموار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، ۲ روز پیش از برگزاری جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور این کشور شرایط برای حل بحران ۲ ساله لبنان فراهم شده است.

بر اساس این گزارش، «سلیمان فرنجیه» رئیس جریان المرده لبنان با «نبیه بری» رئیس پارلمان این کشور دیدار و در خصوص انتخاب رئیس جمهور لبنان با وی رایزنی کرد.

سلیمان فرنجیه در این دیدار اعلام کرد: از موضع نبیه بری در حمایت از خودم تشکر می کنم و از صحنه خارج نمی شوم. روز دوشنبه نیز رای سفید در صندوق رأی گیری خواهم انداخت.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: نمایندگان حامی من نیز باید رای سفید در صندوق بیندازند. زیرا ما هرگز از حل مشکل ملی جلوگیری نمی کنیم.

گفتنی است، سلیمان فرنجیه نامزد ریاست جمهوری لبنان و رقیب میشل عون بود؛ در روزهای گذشته سعد الحریری رئیس جریان المستقبل رسما از نامزدی میشل عون حمایت کرد و به بحران ۲ ساله لبنان پایان داد. قرار است روز دوشنبه پارلمان لبنان تشکیل جلسه دهد و میشل عون را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کند.