اردبیل – مدیرعامل تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل با تاکید بر لزوم حمایت از تنها تیم این استان در لیگ دسته دوم کشور گفت: این تیم تا آخرین بازی جهت صعود به لیگ یک فوتبال خواهد جنگید.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید حیدری عصر پنجشنبه در حاشیه تمرینات تیم آبی پوشان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که این تیم بازی به بازی کیفیت خود را افزایش می دهد و ما امیدواریم مزد زحمات و تمرینات سخت خود را در بازی های آینده با کسب نتایج دلخواه بگیریم.

وی با اشاره به بدشانسی های تیم آبی پوشان در هفته های گذشته لیگ دسته دوم کشور متذکر شد: در برخی از بازی ها باید نتیجه به نقع تیم اردبیلی رقم می خورد اما بدشانسی و یا اشباه داوری مانع از کسب پیروزی شده است.

مدیرعامل تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل با اشاره به جایگاه این تیم در جدول تصرییح کرد: هنوز بازی های بسیار زیادی تا پایان لیگ مانده و اعتقاد دارم می توان فاصله شش امتیازی با صدر جدول را از بین برد و به جایگاه بهتری دست یافت.

وی با بیان اینکه هنوز ۱۴ هفته تا پایان لیگ زمان باقی است، بیان داشت: ما قابلیت و توانمندی بسیار بالایی داریم و در صورت ایجاد شرایط و بروز این توانایی ها می توان بیش از پیش به روزها و بازی های آینده امیدوار بود.

حیدری با تاکید بر اینکه این تیم جزو تیم های لیگ است که تنها یک باخت در کارنامه دارد، عنوان کرد: برای اینکه مدعی صعود به لیگ دسته یک شویم باید بازی های داخل خانه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه سطح توقعات از این تیم بالا است، ادامه داد: به دنبال آبروداری در لیگ هستیم و در این مسیر نیازمند حمایت ویژه از سوی هواداران و مسئولان استان می باشیم، باید به این تیم به عنوان نماینده استان نگاه شود تا روحیه حمایت را شاهد باشیم.

مدیرعامل تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل خواستار حمایت همه جانبه هواداران و علاقمندان به فوتبال اردبیل از تیم آبی پوشان شد و تاکید کرد که باید هواداران تیم با حضور گسترده در بازی های خانگی استادیوم تختی را به جهمنی برای تیم های دیگر تبدیل کنند.  

وی با اشاره به برگزاری بازی هفته آینده این تیم در استادیوم تختی اردبیل، از تمام هواداران خواست برای تشویق تیم خود در ورزشگاه حضور داشته باشند.