زنجان- فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: اربعین قدرت نمایی و رزمایش شیعیان را به جهان نشان می دهد، چرا که میلیون ها نفر دریک روز جمع می شوند و قدرت شیعیان رانشان می دهند.

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر به پیاده روی اربعین اشاره کرد و افزود: اربعین را فقط برای حضرت امام حسین (ع) می گیرند و این امر اهمیت عاشورا و واقعه کربلا را می رساند. 

وی اظهار کرد: اربعین علاوه بر ارادت به اهل بیت (ع)  گرامیداشت حماسه شهدای کربلا است و در این روز بیش از ۲۵ میلیون نفر گرد هم می آیند و اقتدار شیعه را به دشمن نشان می دهد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:  اربعین قدرت نمایی  و رزمایش شیعیان را به جهان نشان می هد چرا که میلیون ها نفر در یک روز جمع می شوند و قدرت  و عظمت شیعیان و اردات به عاشورا و امام زمان را  به دشمنان نشان می دهد.

کرمی  با بیان اینکه هر چقدر از عاشورا می گذرد عظمت عاشورا بیشتر نمایان می شود و ماندگار تر خواهد بود، تصریح کرد: اربعین سال به سال با شکوه تر برگزار می شود و مردم زیادی از کشورمان  با حضور با شکوه خود در مراسم اربعین مشت محکمی را به دهان دشمان می زنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یاد آورشد: اربعین بزرگترین تجمع شیعیان است و این حضور دشمنان دین و اسلام را خشمگین می کند و باید این تجمع سال به سال باشکوه تر برگزار شود.