کریدور صادرات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای افزایش تعاملات همکاری با کشورها، از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه هوایی فرانسه حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه تجاری دوسالانه صنایع هوایی (Aeromart Toulouse-۲۰۱۶) از نهم تا ۱۱ آذرماه ( ۲۹ نوامبر تا ۱ دسامبر ۲۰۱۶ ) در تولوز فرانسه برگزار می شود.

 کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد در قالب اعزام هیات تجاری از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کند.

بر اساس آیین نامه، کریدور صادرات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به میزان ۸۰ درصد هزینه رفت و برگشت شرکت های دانش بنیان را می پردازد. همچنین ۵۰ درصد هزینه هتل تا سقف هر نفر  ۴میلیون تومان نیز از سوی کریدور پرداخت می شود.

از هر شرکت دانش بنیان ۲ نفر می تواند در این نمایشگاه حضور داشته باشد.

با توجه به اینکه نمایشگاه تجاری دوسالانه صنایع هوایی مربوط به تازه های هوایی است شرکت های دانش بنیانی که علاقمند به حضور در نمایشگاه هستند باید در این زمینه فعالیت کرده باشند.

کریدور صادرات معاونت علمی اعلام کرده که محدودیتی در تعداد افراد برای اعزام به نمایشگاه ندارد.

نمایندگان شرکت های دانش بنیان می توانند در این نمایشگاه برای افزایش همکاری دو جانبه با فرانسه، رصد وضعیت فناوری درحوزه هوایی و انعقاد قراردادهایی برای تعامل بین شرکتهای ایرانی و فرانسوی شرکت کنند.