«لئون پانتا» رئیس اسبق سازمان سیا با اشاره به «اظهارات دیوانه وار ترامپ در کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور» گفت: ترامپ دوباره دارد متوجه مسؤلیت هایش می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، «لئون پانتا» رئیس اسبق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و وزیر دفاع پیشین آمریکا در اظهاراتی خطاب به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب این کشور توصیه کرد که آنچه منطقی و معقول است را در رویه جاری خود بگنجاند.

«لئون پنتا» که در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌ الملل صحبت می‌کرد، در پاسخ به سؤالی درباره لحن ترامپ در کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: وی سخنان دیوانه وار زیادی را در فعالیت های انتخاباتی اش زده است. قرار نیست ما ناتو را رها کنیم؛ ما قرار نیست به صورت ناگهانی به گسترش سلاح های اتمی در ژاپن یا کره شمالی یا هر جای دیگری کمک کنیم.

وی تصریح کرد: قرار نیست دوباره روش غرق مصنوعی را در پیش بگیریم.

«پنتا» که به دفاع از سیاست های دموکرات ها شهرت دارد، در ادامه تأکید کرد: ترامپ اخیراً اعلام کرده که برخی از عناصر مربوط به «اوباما کِر» (Obamacare) را حفظ می کند. وی گفته است که می خواهد به حمایت از ناتو بپردازد. این امور نشان می دهند که او دوباره دارد متوجه مسؤلیت هایش می‌ شود.