کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، حمایت از بسیج را حمایت از نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌مراد یوسفی امروز پنجشنبه در نشست خبری هفته بسیج که با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، بسیج را یادگار امام راحل و عظیم الشان دانست که هم اکنون نیز مورد تایید امام حاضر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه حمایت از بسیج را حمایت از اصل انقلاب و حریم نظام اسلامی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: همین حمایت‌های صورت گرفته از بسیج باعث موفقیت، اثر گذاری و نقش آفرینی آن در عرصه‌های مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و...شده است.

حجت‌الاسلام یوسفی اشاره‌ای نیز به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی داشت و گفت: در گذشته شاید از ۱۰۰ درصد اخباری که اتفاق می‌افتاد ۱۰ درصد آن منعکس می شد اما  امروز ه با توجه به تغییرات رخ داده در جهان و رشد تکنولوژی اصحاب رسانه محور اصلی اطلاع رسانی محسوب می شوند.

 وی افزود: هم‌اکنون توسط رسانه‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز بیش از ۹۰ درصد اخبار و اطلاعات به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار می گیرد و رسانه‌ها انفجار اطلاعاتی ایجاد کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان، نقش رسانه ها را دربصیرت افزایی و روشنگری جامعه بسیار موثر دانست و بر آن تاکید کرد.