قزوین- به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛ مسابقه نقاشی و ساخت کتاب داستان از نقاشی های ذهنی نوآموزان فرهنگسرای شهید رجایی به منظور انس بیشتر کودکان با کتاب و پرورش خلاقیت در آنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی نوآموزان با کتاب نوآموزان ویژه برنامه هایی نظیر کودکان پیش دبستانی از کتابخانه شهید رجایی، معرفی قسمت های مختلف کتابخانه و آشنایی با کتابداران، خواندن دوجلد کتاب کودک با مفهوم «دوست من کتاب» و مسابقه نقاشی و همچنین ساخت کتاب با نقاشی خود نوآموزان برگزار شد.

در پایان مراسم  به تمامی نوآموزان پیش دبستانی و آمادگی، کتاب داستان و همچنین به برترین کتاب داستانی که ساخت خود نوآموزان بود هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

بازدید دانش آموزان مدرسه شهید قرنی از کتابخانه اندیشه

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛ دانش آموزان مدرسه شهید قرنی از کتابخانه اندیشه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بازدید کردند.

برگزاری مسابقه نقاشی همگانی، بازدید از قسمت های مختلف کتابخانه از جمله برنامه های این بازدید بود.

در این بازدید کودکان و دانش آموزان با بخش های مخزن، مرجع، نشریات، سالن مطالعه و همچنین نحوه ثبت کتاب آشنا شدند.

برپایی نمایشگاه پاییز رنگارنگ در خانه فرهنگ محمدیه

نمایشگاه پاییز رنگ رنگ ویژه کودکان سه الی چهار ساله در خانه فرهنگ محمدیه برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر از کودکان در معرض دید قرار گرفت.

برگزاری مسابقه نقاشی در فرهنگسرای بانو

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛ مسابقه نقاشی در خانه کودک فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

این مسابقه به منظور دوستی با کتاب و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و علاقه مند کردن کودکان به کتابخوانی برگزار کرد.

برپایی نمایشگاه «با هم کتاب بخوانیم» در خانه فرهنگ محمدیه

نمایشگاه «با هم کتاب بخوانیم» در خانه فرهنگ محمدیه برپا شد، کودکان در این برنامه آموزشی با ساخت کاردستی کتاب بلند خواندن کتاب را یاد گرفتند.

بازدید دانش آموزان از کتابخانه فرهنگسرا بانو فاطمه زهرا (س)

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، دانش آموزان از کتابخانه فرهنگسرای بانو فاطمه زهرا (س) بازدید کردند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی، اهدا جوایز به نفرات برگزیده، ساخت پازل کتب و عضویت رایگان در کتابخانه فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) از جمله برنامه های این بازدید بود.

کارگاه عصرانه با طعم کتاب در خانه فرهنگ محمدیه برگزار شد

کارگاه عصرانه با طعم کتاب با حضور نویسندگان و شاعران استان قزوین به همراه تقدیر از اعضای برتر کتابخوان در سطح محله برگزار شد.

ارسطو، نویسنده قزوینی در این کارگاه گفت: پیام، بالاترین و والاترین نکته‌ای است که هر فردی که قلم به دست دارد نسبت به آن مسئول است و باید رسول باشد و رسالت خود را با پیام و اطلاع‌رسانی انجام دهد.

پروین ارسطو افزود: مخاطبان من بیشتر جوانان هستند. به عنوان یک نویسنده سعی می کنم نیاز جامعه را بسنجم. عمل درست، راستی و حقیقت، بهترین آموزه برای جوانان امروز است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی من یار مهربانم در فرهنگسرا بانو

مسابقه کتابخوانی من یار مهربانم، به مناسبت هفته کتابخوانی در کتابخانه بانو حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

این مسابقه به منظور هدف از برگزاری این مسابقه افزایش انگیزه و علاقه کودکان و جوانان به کتاب وکتاب خوانی و تلاش برای افزایش سرانه مطالعه در میان کودکان در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار گرفت.

بازدید دانش آموزان دبیرستان امامت از کتابخانه محمدیه

در هفته کتاب و کتابخوانی، دانش آموزان دبیرستان امامت از کتابخانه محمدیه بازدید کردند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی و بازدید از قسمت های مختلف کتابخانه از جمله بخش های مخزن، مرجع، نشریات، سالن مطالعه و همچنین نحوه ثبت کتاب از جمله برنامه های این بازدید بود.