کرمانشاه مدیرعامل شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه از آبرسانی به موکب‌ها و زائران حسینی در استان خبر داد و گفت: علاوه بر تانکرهای ثابت و سیار ۴۲ هزار بطری آب بین زائرین حسینی توزیع شده است.

علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آبرسانی شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه به موکب ها و زائران حسینی در استان کرمانشاه خبر داد افزود: فعالیت نیروهای ما برای بحث آبرسانی از آغاز فعالیت موکب ها در استان آغاز شده و تا پایان فعالیت موکب ها، بحث آبرسانی را در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به وظایف ما در بحث آبرسانی از همان روزهای تشکیل ستاد اربعین در استان، عضو ستاد در بخش خدمات رسانی و پشتیبانی بودیم و در جلسات و برنامه‌های ستاد اربعین نیز حضور فعالی داشتیم.

وی با بیان اینکه آبرسانی به زائرین به عنوان یک سقا وظیفه دینی و شرعی ما است گفت: ما در شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه نیز براساس وظیفه‌ای که داریم بحث آبرسانی به تمام موکب های استان را در دستور کار قرار داده ایم.

تخت شاهی افزود: طی این پروسه آبرسانی یک دستگاه تانکر سیار ۱۸ هزار لیتری و ۴ دستگاه تانکر ۵ هزار لیتری ثابت (مجموعا ۲۰ هزار لیتر) کار آبرسانی به موکب ها و زائرین اربعین حسینی در استان را به عهده دارند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۲ هزار بطری آب بسته بندی شده نیز بین زائرین حسینی توزیع شد و یک دستگاه کامیون خاور و تریلر هم جهت جابجایی این بسته های آب تا مرز مهران و مرز خسروی  در حوزه جغرافیایی استان کرمانشاه به کار گرفته شده‌اند و تا جایی که نیاز بوده است آبرسانی داشته ایم و داریم.

وی خاطرنشان و تاکید کرد: بحث آبرسانی بین زائرین حسینی را تا آخرین نفری که از کشور عراق به وطن برگردند و موکب های استان فعالیت داشته باشند، در دستور کار داریم.