قزوین- رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: فردی که با قرار دادن اطلاعات شخصی شهروندی برروی شبکه اجتماعی تلگرام باعث ایجاد مزاحمت وی توسط دیگران شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فخر الدین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با قرار دادن اطلاعات شخصی و شماره تلفن وی درشبکه اجتماعی تلگرام، بستر مزاحمت را برای وی فراهم کرده بود، رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های فنی و انجام یکسری تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و پس از انجام هماهنگی های قضایی متهم را  دستگیر و به مقر پلیس فتا استان انتقال دادند.

سرهنگ توکلی افزود:  متهم در بازجویی های اولیه منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای شد ولی با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف ندید و به بزه انتصابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه  متهم در ادامه تحقیقات انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه لج و لجبازی  با شاکی و تسویه حساب شخصی عنوان کرد، اضافه کرد:  متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ توکلی در پایان از کاربران و شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن ۲۱۸۳۵۳۹ و ۲۱۸۳۶۵۴ سریعا به پلیس فتا گزارش نموده یا از طریق پایگاه اینترنتی پلیس فتا بخش ارتباطات مردمی موضوع را با ما در میان بگذارند.