شاهرود-رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مجموعه خدماتی و درمانی شهرستان آماده انجام هرگونه خدمت رسانی به مسافران آسیب دیده در قطار هستند، گفت: چهار دستگاه آمبولانس اعزام شد.

سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگارمهر ضمن بیان اینکه با توجه به حادثه برخورد دو قطار مسافربری در هفت خوان سمنان، ابراز داشت: نیروهای امدادی از طریق کمک رسانی با بالگرد و امداد زمینی از لحظه شروع حادثع مشغول امداد رسانی هستند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل آتش سوزی واگن های قطار تعدادی از هموطنان ما در این حادثه دچار آسیب جدی شدند و امداد رسانی تا این لحظه به صورت اکیپ های مجزای هوایی و زمینی ادامه دارد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین گفت: چهار نفر از آسیب دیدگان توسط اماد هوایی به بیمارستان کوثر سمنان و تعدادی نیز به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند و در حال حاضر نیز انتقال سایر مجروحان به بیمارستان امام حسین(ع) نیز در شرف انجام است و نیروهای خدماتی پزشکی مستقر در بیمارستان آماده رسیدگی به مسافران هستند.

موسوی در ادامه تصریح کرد: تعدادی آمبولانس در ایستگاه راه آهن شمال شرق(۱) نیز مستقر هستند تا به محض انتقال مجروحان در کوتاه ترین فاصله به بیمارستان انتقال پیدا کنند.

وی افزود: نیروهای اورژانس و کادر درمانی در سرتاسر استان امروز آماده خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده هستند و با دریافت جزئیات بیشتر به مردم آگاهی رسانی را خواهیم داشت.