فیلمبرداری اپیزود «آفتابخیزان» از مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به نیمه رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سریال اپیزودیک «روزهای بهتر» هم اکنون با حضور همه عوامل و بازیگران در خانه روستایی در منطقه کارسیدان آستانه اشرفیه به عنوان مکان اصلی سریال در حال تصویربرداری است.

احمد زالی تهیه کنند این مجموعه اظهار کرد: تقریبا ۴۰ درصد از فیلمبرداری اپیزود پنج قسمتی «آفتابخیزان» به اتمام رسیده و تدوین آن به صورت همزمان توسط جعفر میراشرفی در حال انجام است.

وی با بیان این که تا ۲۰ روز آینده تصویربرداری قصه «آفتابخیزان» به پایان خواهد رسید، عنوان کرد: شرایط بد جوی و سرمای بی سابقه آب و هوا در شمال کشور موانعی را در مسیر تولید این مجموعه به وجود آورده است ولی گروه با جدیت در حال ادامه ساخت هستند.

زالی در پایان بیان کرد: امروز ۱۳ آذر آزیتا حاجیان، رحیم نوروزی و میلاد حسین پور در یک خانه روستایی یعنی منزل نسرین که یکی از شخصیت های داستان است، مقابل دوربین می روند و زمین فوتبالی در همین منطقه، مکان بعدی اپیزود «آفتابخیزان» در روزهای آینده خواهد بود.

آزیتا حاجیان، پرویز پور فلاحی، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مجید پتکی، محمد نوری و میلاد حسین پور از بازیگران اصلی قصه «آفتابخیزان» به کارگردانی حمیدرضا لوافی هستند.

در خلاصه داستان این قصه آمده است: اسفندیار، نوجوان روستایی است که رویای به دست آوردن شهرت و ثروت از راه فوتبالیست شدن را در سر دارد. او در این راه تلاش فراوانی می کند تا به این وسیله به مادرش که سال ها است به تنهایی بار زندگی را بر دوش می کشد، کمک کند... .

سایر عوامل این مجموعه عبارتند از مدیر تصویربرداری: جلال زارع، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیامک مردانه، صدابردار: بابک نیازی، نویسنده: فرهاد پورسعیدی، تدوین: جعفر میراشرفی، طراح گریم: محسن دارسنج، صداگذار: بهروز معاونیان، آهنگساز: سید عماد توحیدی، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، مدیرتولید: بهمن صادق حسنی، مدیر تدارکات: محمد جعفری و عکاس: امیر اصغرزاده.

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه کنندگی احمد زالی در ۶ قصه پنج قسمتی درگروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته می شود.