قرچک-فرماندار قرچک گفت: امروز ساماندهی گلزارهای شهدا از جمله موضوعاتی است که از سوی مسئولان وادارات شهرستان قرچک پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر،  مسعود مرسلپور پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا شهرستان قرچک اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا بوده و باید برای توسعه فرهنگ شهید و شهادت از همه ظرفیت ها و امکانات استفاده کرد.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: گلزارهای شهدا یکی از مهم ترین مکان هایی است که زمینه و بستر لازم را برای گسترش و توسعه فرهنگ شهادت فراهم می سازد و باید به این اماکن توجه جدی و ویژه شود.

وی ادامه داد: بدون تردید هر یک از قبور مطهر شهدا یادآور رشادت ها و شجاعت های رزمندگان اسلام برای دفاع از ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی است و این مهم را به همه ما یادآور می شود که در برابر خون های مطهر شهدا مسئول هستیم.

فرماندار شهرستان قرچک اضافه کرد: انس و نزدیکی هر چه بیشتر ملت ایران بویژه جوانان ونوجوانان با فرهنگ شهید و شهادت، کشور را از بسیاری  توطئه ها و تهاجم های فرهنگی دشمن مصون می دارد.

 وی در ادامه خانواده معظم شهدا را مایه برکت شهرستان قرچک عنوان کرد و گفت: بدون تردید خانواده معظم شهدا با صبر و ایستادگی خود نقش مهمی را در عزت و سربلندی کنونی ایران اسلامی ایفا می کنند.

فرماندار شهرستان قرچک متذکر شد: امروز ساماندهی گلزارهای شهدا از جمله موضوعاتی است که از سوی مسئولان وادارات شهرستان قرچک پیگیری می شود و این شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان های استان تهران، عملکرد بهتری را داشته است.

در این جلسه هر یک از اعضای کارگروه ساماندهی گلزار شهدا نظرات و دغدغه های خود را بیان کردند و در نهایت موضوعاتی نظیر نصب نشانه ها در گلزار شهدای روستای ولی آباد، داودآباد و امامزاده بی بی زبیده(س) به تصویب رسید.