سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه پس از صدرنشینی در نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: این پیروزی و موفقیت به ما شخصیت قهرمانی داد و حالا باید به آینده امیدوار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کارخانه پس از پیروزی مقابل پیکان و کسب قهرمانی نیم فصل نخست گفت: این موفقیت را به پرسنل زحمتکش بانک سرمایه تبریک می گویم. ما همواره شرمنده این عزیزان هستیم و صمیمانه از مدیریت بانک سرمایه که همیشه یار و پشتیبان ما بودند تشکر می کنم. این حمایتها باعث شد تا بازیکنان با تمام وجود بجنگند.

وی افزود: ما برای پوئن به پوئن بازی خود برنامه داشتیم. با وجود اینکه دو بر یک از پیکان عقب افتادیم تسلیم نشدیم. تیم ما جهانی تمرین می کند و برنامه ریزی مان نیز جهانی است. اما هنوز دور برگشت باقی است و این برد و باختها چندان مهم نیست. مهم این است که ما با این موفقیت شخصیت قهرمانی پیدا کردیم و برای آینده امیدوار شدیم.

کارخانه با اشاره به نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال گفت: در نیم فصل دوم کار ما سخت تر می شود.چرا که تیم ها خودشان را پیدا می کنند و به هماهنگی می رسند. هر تیمی سعی می کند اگر جایی امتیاز از دست داده جبران کند. ما هم باید تلاش کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم.