قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با اجرای طرح سامانه بهین یاب تاکنون ۲۹۹ میلیارد تومان به ۴۲۲ واحد صنعتی و کشاورزی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت یکشنبه شب دربیست و سومین کارگروه رونق تولید که در سالن باغستان برگزار شد با ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات در سامانه بهین یاب اظهارداشت: در بخش صنعت ۲۳ طرح مبلغ ۳۰۴ میلیارد ریال و در بخش سرمایه درگردش ۱۸۴ فقره به مبلغ ۱۹۷۸ میلیارد ریال به تولیدکنندگان پرداخت شده است.       

وی افزود: در بخش کشاورزی نیز مبلغ ۱۸ میلیارد ریال به ۵ طرح، سرمایه درگردش به ۲۳۰ طرح به مبلغ ۶۵۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: با مجموع پرداخت ۲۹۹۰ میلیارد ریال به ۴۴۲ طرح صنعتی و کشاورزی خوشبختانه رتبه استان در تعداد وام های پرداختی به رده هفتم و در میزان پرداخت به جایگاه هشتم رسیده است که جای تقدیر دارد.

در ادامه کورش کشاورز معاون برنامه ریزی اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: ۲۱ طرح نیمه تمام در بخش کشاورزی از تسهیلات برخوردار شده است و آمادگی داریم برای تسریع در کار از کارشناسان شهرستانها برای بررسی پرونده های درخواستی در مناطق استفاده کنیم.