بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ارتقای سطح خدمات و مراقبت‌های بهداشتی در مناطق عشایر نشین از اولویت‌های کاری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، علیرضا رئیسی در بازدید از خانه‌های بهداشت روستای عشایر نشین پشت پر و رونی شهرستان دشتستان اظهار داشت: باید خدمات سلامت و مراقبت‌های بهداشتی به نحو مطلوب در مراکز خدمات جامع سلامت به‌ویژه در مناطق عشایر نشین ارایه شود.

رییس امور عشایر شهرستان دشتستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مشکلات عمده مردم این منطقه عدم دسترسی آسان به خانه بهداشت به لحاظ قرار گرفتن در محل غیر مناسب است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بازدید خود از مناطق عشایرنشین شهرستان دشتستان قول پیگیری احداث خانه بهداشت جدیدی در محل مناسب که مردم منطقه پشت پر دسترسی به آن داشته باشند و تأمین نیروی زن بهورز را در این خانه بهداشت داد.

رئیسی در بازدید از خانه بهداشت رونی که از دیگر مناطق عشایر نشین است، دستور دیوارکشی و همچنین محوطه‌سازی خانه بهداشت این منطقه را در کوتاهترین زمان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بازدید معاونین بهداشتی، توسعه و مدیریت منابع، غذا و دارو، مدیر حراست و امور مالی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان و همچنین بخشداران بخش ارم و بوشکان نیز حضور داشتند.