شیراز- سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج کشور که با عنوان «ترنم بیداری» به میزبانی تالارحافظ برگزار می شود، در ساعات آینده میزبان هنرمندان موسیقی پاپ،نواحی و بخش مدافعان حرم است.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن رقابت گروه های هنری بسیج کشور در بخش اول روز نهایی جشنواره ملی «ترنم بیداری» که با هنرنمایی بسیجیان استان های گلستان، همدان، خراسان رضوی، فارس، چهارمحال و بختیاری و مازندران ادامه یافت، از دقایقی پیش هنرمندان بخش های پاپ و نواحی به روی صحنه تالار حافظ آمده و آثار خود را ارایه می کنند.

در این بخش که از ساعت ۱۴ و ۳۰دقیقه آغاز شد، دانیال مهران راد، مهدی چناری، فرج الله مرادی، محمدرضا حجتی، جواد طالبی، موسی الرضا ولی نژاد به همراه هنرمندان استان البرز با سرود «آماده ایم» این رقابت را روبه روی داوران ادامه خواهند داد.

این درحالیست که صبح دوشنبه با حضور برخی از مسئولان سازمان بسیج هنرمندان کشور برنامه ای با عنوان جشن شادمانه در سالن آزادی بوستان آزادی شیراز برگزار شد.

همچنین در ادامه ویژه برنامه شب های موسیقی سومین جشنواره ملی سرودهای حماسی «ترنم بیداری» هنرمندان مطرحی نظیر جمشید جم، رضا صادقی و حسین کشتکار به اجرای ترانه های خاطره انگیز انقلابی می پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین پایانی سومین جشنواره ملی «ترنم بیداری» با حضور سردار نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران کشور از ساعت ۱۷ و سی دقیقه برگزار می شود که در این مراسم برگزیدگان بخش های مسابقه معرفی خواهند شد.