جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ از تدابیر ویژه پلیس برای روان تر شدن ترافیک شب یلدا خبر داد و گفت: ماموران پلیس راهور پایتخت در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به اینکه درحال حاضر ترافیک بزرگراه ها و معابر مناطق شمالی (به خصوص مناطق ٣ و ١) سنگین است، گفت: بزرگراه های پایتخت مثل مدرس به جنوب، صدر (هر دو مسیر)، همت و حکیم به سمت غرب بار ترافیکی سنگینی دارند اما در مسیرهای مرکزی و جنوبی، وغربی - شرقی ما مشکل خاصی نداریم و تقریبا وضعیت روزهای قبل برقرار است.

سرهنگ عابدی در پاسخ به این سوال که بار ترافیکی امشب تا چه ساعتی ادامه دارد، گفت:ترافیک امشب بسیار زودتر از شب های دیگر شروع و با بار ترافیکی تعطیلی ادارات و برگشت کارمندان تجمیع شد. اما تخمین زده می شود که تا ساعت ٢٠:٣٠ و حداکثر تا ساعت ٢١، به وضعیت عادی برگردیم.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با تاکید بر اینکه، محورهای مدرس به جنوب، مدرس به شمال، صدر( هردو مسیر) نیایش(هردو مسیر)، همت و حکیم ( هردو مسیر به خصوص به سمت غرب) و همچنین مناطق شمالی مثل پاسداران و شریعتی شاهد ترافیک سنگینی هستند، توضیح داد: محورهای شرقی- غربی و شمالی- مرکزی مان نیمه سنگین هستند و اگر شهروندان تصمیم دارند به سمت غرب یا شرق بروند؛ مسیر آزادگان و بزرگراه های جنوبی بارترافیکی سبک تری دارند و می توانند از محورهای جنوبی برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ عابدی در پایان گفت: با این حال گره ترافیکی خاصی وجود ندارد و با مستقر کردن نیروهای پلیس راهور به صورت صد در صدی در سطح شهر، به خصوص شمال شهر تمام توانمان را به کار گرفته ایم تا هیچ محوری قفل نشود.