دشتی- فرماندار دشتی بر ضرورت همکاری دستگاه ها و نهادهای اداری این شهرستان با شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در نشست با شرکت‌های دانش بنیان شهرستان دشتی با بیان اینکه لازم است محیط کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان تقویت و تسهیل شود، اظهار داشت: همه مدیران شهرستان در راستای رفع مشکلات این شرکت‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

وی افزود: جوانان شهرستان دشتی در همه عرصه‌ها به‌ویژه علمی استعداد و توانایی‌های بالایی دارند و این شهرستان از سرمایه انسانی بالایی برخوردار است.

مهرجو بیان کرد: در عرصه اقتصادی اگر می‌خواهیم نیازمان بر طرف و از تک محصولی خارج شویم باید به کارهای خلاقانه رو بیاوریم.

وی بیان کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید توجه خوبی به بخش علمی و شرکت‌های دانش بنیان شده و در سطح استان نیز استاندار بوشهر در راستای نگاه دولت همواره در جلسات تاکیدات ویژه‌ای بر حمایت از این بخش دارند.

مهرجو خاطرنشان کرد: در سطح استان امکانات و تجهیزات در حوزه‌های مختلف وجود دارد که ضرورت دارد بستری فراهم شود تا کسانی که در عرصه دانش بنیان فعال هستند بتوانند به خوبی از این امکانات استفاده کنند.

وی بر ضرورت حرکت به سمت طرح‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: کار آفرین نیاز به اعتماد به نفس بالا دارد تا شاهد آثار و دستاورد بالا باشیم.