رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پیام‌های جداگانه سالروز میلاد حضرت عیسی را به فرماندهان نظامی کشورهای مسیحی جهان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشگر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پیام‌های جداگانه سالروز میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال جدید ۲۰۱۷ میلادی را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای مسیحی جهان تبریک گفت.

در پیام سرلشگر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمده است:

«با احترام فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته پیامبر نور و رحمت، منادی بزرگ عدالت و احیاکننده معنویت حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر صلح و دوستی و بشارت‌دهنده ایمان و آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی را به جنابعالی، خانواده محترمتان، نیروهای مسلح و همه مسیحیان آن کشور تبریک و شادباش می‌گویم.

امیدوارم در سال جدید میلادی، با بازگشت همه جوامع بشری و نگرش عمیق آنها به تعالیم عالی یکتاپرستی و انسان‌ساز پیامبران الهی همچون تعالیم پرمهر و برکت حضرت عیسی مسیح (ع) دیگر شاهد تروریسم، ظلم و ستم و جنایت سلطه‌گران و جنگ در جهان نباشیم و در عالم هستی تمامی انسان‌ها با هر دین و مذهبی توأم با صلح و آرامش در کنار هم زندگی کنند.

اینجانب با تهنیت مجدد، صلح و عدالت را از درگاه پروردگار مهربان خواستارم و برای جنابعالی و نیروهای مسلح آن کشور سلامتی و بهروزی مسئلت می‌نمایم».

رئیس دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن