نمایش «بعد از اتفاق» به کارگردانی پویان باقرزاده از جمعه ۱۰ دی ماه هر شب ساعت ۸:۳۰ در مجموعه فرهنگی هنری «روبرو» به صحنه می ­رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پویان باقرزاده کارگردان نمایش «بعد از اتفاق» درباره این اثر گفت: این نمایش یک اجرای محیطی است که در خانه ­ای به مساحت ۸۰۰ متر در چهارراه ولیعصر روی صحنه می ­رود. نکته قابل توجهی که باعث ساخت این اثر شد فرم معماری و موقعیت مکانی این ساختمان است و تاریخی که با خود به همراه دارد.

باقرزاده افزود: ما تلاش کرده ایم که در این نمایش رویکرد جدیدی را در بحث اجراهای محیطی دنبال کنیم و هویت مکان در اجرای این اثر برای ما اولویت اصلی بوده است. گروه اجرایی تلاش فراوانی را برای آماده شدن این نمایش در چند ماه گذشته انجام داده و امیدواریم این رویکرد پژوهشی در این شکل از اجرا مورد توجه مخاطبان نیز قرار گیرد.

وی درباره مضمون اصلی این نمایش گفت: ما در این نمایش ۴۰ روز حساس از تاریخ کشور و زندگی صاحبان یک خانه را مرور می­ کنیم و تلاش کرده­ ایم که با ایجاد فضایی نزدیک به روزهای سال ۱۳۶۰، از تمام ظرفیت ­هایی که مکان اجرا به ما می ­دهد استفاده کنیم. «بعد از اتفاق» آخرین اثر گروه تئاتر پاپتی هاست که اجرا در مکان ­های نامتعارف را همواره در اصول اجرایی خود قرار داده است و این اثر نیز در همین راستاروی صحنه می­ رود.

«بعد از اتفاق» از ۱۰ دی ماه، هر شب در عمارت «روبرو» اجرا خواهد شد و اولین اثر نمایشی است که در این مکان جدید واقع در خیابان انقلاب (شرق به غرب)، چهارراه ولیعصر، بن بست کیانپور، پلاک ۷ روی صحنه می رود.  

امین اسفندیار،  پدرام انصاری، امیررضا رنجبران،  سعیده نیازخانی و مجید یوسفی بازیگران این نمایش هستند.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده: نیلوفر ندایی (بر اساس طرحی از پویان باقرزاده)، طراح و کارگردان: پویان باقرزاده، مشاور کارگردان: محمد رضایی، طراح لباس: الهام معین، طراح صدا موسیقی: امید دولت­خواه، طراح صحنه: پویان باقرزاده، طراح نور: سعید نادری، طراح ویدئو و عروسک: محمد رضایی.