مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی از بررسی میدانی مشکلات کارتن خواب‌ها و به طور ویژه گورخواب های نصیرآباد توسط گروه های جهادی دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بسیج دانشجویی، صادق مفرد با اشاره به مساله گورخوابی نصیرآباد گفت: مسئله کارتون خوابی یک موضوع جدید و اتفاقی تازه محسوب نمی شود، سالهاست که این موضوع متاسفانه گریبان گیر شهرهای بزرگ شده و تنها محدود به کشور ما نمی شود.

وی ادامه داد: این که چرا این موضوع با حجمه بالایی از تبلیغات دشمن روبرو شده، قابل تامل است. لندن نشینان باید بدانند که حل این معضلات با ادای رفتارهای سطحی و ساختگی هم نوع دوستی، انتشار خبر و چند پست در فضای مجازی صورت نمی گیرد.

مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی افزود: بجای بروز این دست رفتارها و یا حتی عکس گرفتن با محرومین، باید دستشان را گرفت. کاری که با سابقه چندین ساله و به دور از هیاهوی سیاسی توسط گروه های جهادی و مجموعه های مردم نهاد در کشور در جریان بوده و  الحمدلله  ملت ایران سابقه اقدامات  موثر و گسترده ای را در این باره در کارنامه خود دارند.

مفرد با اشاره به اینکه گروه های جهادی درحال بررسی میدانی مشکلات کارتن خواب‌ها و به طور ویژه گورخواب های نصیرآباد هستند، افزود:  بخشی از مشکلات در کوتاه مدت با جمع آوری کمک های مردمی، معرفی این افراد به گرمخانه ها و...  مرتفع می شود. اما رفع اساسی این  مشکلات، نیازمند مطالبه گری تخصصی از مسئولین امر است که همتی جهادی می طلبد. افرادی که حقوق های نجومی را حق خود می دانند اما این مردم را عائله خود به حساب نمی آوردند.