سرپرست پليس راه ناجا اعلام كرد : با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات آخر هفته به منظور افزايش ايمني و ايجاد كشش و تسهيل در عبور و مرور ممنوعيت تردد موتورسيكلت ها از 6 محور پرتردد كشور اعمال خواهد شد.

سرهنگ سيد هادي هاشمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري مهر افزود : تردد موتورسيكلت در ايام تعطيلات پنج شنبه و جمعه اين هفته از محور كندوان (كرج به چالوس) هراز، فيروزكوه، قزوين به رشت، ساوه به همدان، و تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.

وي در رابطه با تردد كاميون ها در محورهاي پرتردد كشور در ايام مذكور گفت : تردد كاميون ها كماكان از محور كرج - چالوس و بالعكس ممنوع است. همچنين از ساعت 13 الي 14 روز جمعه هفتم شهريور تردد كليه وسايل نقليه از محور كندوان، كرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت 15:30 تا ساعت 24 همين روز تردد كليه وسايل نقليه از مرزن آباد به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.

هاشمي در رابطه با محدوديت تردد كاميون ها در محور هراز اظهار كرد : از ساعت 13 روز پنجشنبه ششم شهريور تا ساعت 24 روز جمعه هفتم شهريور تردد كليه كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از محور هراز ممنوع است.

وي ادامه داد : علاوه بر اين، تردد كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 الي 24 روز هفتم شهريور از ساوه به همدان و بالعكس و نيز از تهران به طرف قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

سرپرست پليس راه ناجا پيرامون اعمال محدوديت تردد كاميون ها در محور قزوين - رشت گفت: تردد كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 24 روز جمعه هفتم شهريور از محور قزوين- رشت و بالعكس ممنوع است.

وي در پايان به كليه رانندگاني كه در طول اين مسيرها در حركت هستند، توصيه كرد بنحوي برنامه ريزي و تردد كنند كه قبل از ساعت اجراي محدوديت از جاده عبور كنند زيرا در غير اين صورت از حركت آنان جلوگيري بعمل خواهد آمد.