بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: یک تشکل قوی رسانه‌ای برای مقابله با هجمه‌های استکبار ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در آیین بزرگداشت روز بسیج رسانه در بوشهر با بیان اینکه جهان کنونی، جهان رسانه است، اظهار داشت: رسانه پلی برای ارتباط با جهان است و کسی در مدیریت جهان پیروز می‌شود که بتواند مدیریت رسانه را به خوبی در دست داشته باشد.

وی افزود: از دیرباز تا کنون همه صاحب نظران بر این عقیده هستند که انسان آنگونه که فکر می‌کند عمل می‌کند؛ به این ترتیب کسی جهان را می‌تواند در دست بگیرد که بر افکار جهان مدیریت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سه قرن اخیر توجه به رسانه به اوج خود رسیده و با ظهور تکنولوژی‌های نوین تهاجم‌ها به راحتی به افراد نزدیک شده است.

امام جمعه بوشهر  با اشاره به اینکه امروز مهمترین تهاجم‌ها در زمینه فرهنگی و علم و فن‌آوری است بیان کرد: جهان استکبار فعالیت‌های خود را با محوریت رسانه و تهاجم رسانه‌ای طراحی کرده است.

وی  اضافه کرد: در این راستا ما باید با ایجاد بیداری اسلامی رسانه‌ای و در خط مقدم آن بسیج رسانه با فعالیت انسان‌های فرهیخته با روحیه انقلابی و ولایی هجمه‌های طراحی شده را خنثی کنیم.

صفایی بوشهری بیان کرد: رسانه‌های انقلابی ما می‌توانند علاوه بر دفع تهاجم‌های رسانه‌ای، پنجره‌ای برای معرفی اسلام ناب محمدی به جهان باشند.

امام جمعه بوشهر گفت: اصحاب رسانه رسالت بسیار بزرگی را دارند چرا که جامعه با تحلیل فکرها مهندسی می‌شود که اگر این تحلیل‌ها به سمت مثبت برود جهان نیز مثبت خواهد شد.

وی بیان کرد: رسانه جایگاه مهمی در نظام خلقت دارد و یک ابزار تعیین کننده و سرنوشت‌ساز است؛ به همین دلیل است که جهان استکبار این معنا را درک کرده و به دنبال مهندسی افکار است.

صفایی بوشهری گفت: رسانه‌های انقلابی نقش بسیار مهم در اجرای طرح آزادی رسانه از اسارت جهان استکبار دارند و با مجاهدت می‌توانند این اسارت را افشاگری کند.

وی با شاره به اینکه اکنون رسانه‌های ما بسیار ضعیف هستند گفت: ما باید با یک تشکل قوی در قالب جبهه جهانی رسانه در برابر هجمه‌های رسانه‌ای ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: بر این اساس است که می‌توانیم در نظم نوین آینده جهان تاثیر گزار باشیم.