زنجان-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از برگزاری جشنواره موسیقی فجر دراین شهرستان خبرداد.

حسن ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر برنامه متنوعی را در دهه فجر امسال برگزار خواهد کرد و جشنواره موسیقی فجر یکی از مهم ترین آنها خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر مهلت ثبت نام این جشنواره را تا پایان روز اداری اداری ۳۰ دی ماه اعلام کرد و ادامه داد: جشنواره موسیقی فجر شهرستان ابهر از پنجم تا هشتم بهمن ماه در دو نوبت صبح  و بعد ازظهر ادامه خواهد یافت و متقاضیان می توانند با مراجعه به اداره ارشاد، فرهنگسرای نور و آموزشگاه های موسیقی تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ناصری با بیان اینکه تمامی اجراها در نوبت بعدازظهر بوده و صبح ها برای هنرجویان، کارگاه های آموزشی دایر خواهد شد، افزود: داوری این جشنواره توسط ۱۱ تن از اساتید و پیشکسوتان شهرستان ابهر صورت خواهد گرفت و بر اساس ۹۱ نفر شرکت کننده تک نواز و ۱۰ گروه  سال ۹۳، پیش بینی می شود این رقم در سالجاری با افزایش قابل ملاحظه ا ی روبرو شود.

وی بازدید بیش از ۶ هزار نفری جشنواره گذشته را بسیار پرشور و خوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: با پیش بینی حضور بازدید کننده از شهرهای مجاور، تمام تمهیدات لازم برای استقبال گسترده مردم در نظر گرفته شده است.

ناصری با اعلام اینکه در مراسم اختتامیه مقامات استانی و شهرستانی نیز حضور خواهند داشت، گفت: تک نوازی ها در سه گروه سنی الف، ب و ج برگزار خواهد شد و در پایان سه نفر اول هر گروه در بخش تک نوازی و یک گروه در هر ژانر موسیقی در بخش گروه نوازی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.