در نخستين روز اجراي طرح جهادي 137 در منطقه يك بيش از 3 هزار متر خط كشي محوري در معابر محلات شمال شرقي تهران انجام شد.

به گزارش خبرگزاري مهر ، شهرداري منطقه يك اعلام كرد: اين خط كشي ها در بلوار نيروي زميني، خيابان نخل و شهرك پيام نور و ... به منظور افزايش ضريب ايمني و تسريع و سهولت در تردد خودروها انجام شده است.

اين گزارش مي افزايد: تعويض بيش از 200 متر طول گاردريل در 15 نقطه از بزرگراههاي ارتش و شهيد بابايي، اجراي دو طرح اصلاح هندسي در شهرك شهيد محلاتي و خيابان بوستان ولنجك، نصب 7 مورد سرعتگير در ناحيه نه و 4 مورد سرعتگير در بزرگراه شهيد اندرزگو و توسعه ترمينال اوشان از جمله فعاليتهاي انجام شده در روز شنبه هشتم مهرماه بوده است.

بر اساس همين گزارش ، در راستاي اجراي طرح جهادي 137 حدود 380 پيام مربوط به درخواستهاي ترافيكي است كه به تفكيك در نواحي بررسي و رفع مي شود.

اين گزارش مي افزايد: همچنين شنبه شب به منظور افزايش ايمني تردد عابرين پايه هاي دو دستگاه پل هوايي عابر پياده در بزرگراه ارتش توسط معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه يك نصب شد.

طبق بررسي كارشناسان ، شرايط آب و هوايي منطقه ، نوع آسفالت و رنگ هاي استفاده شده ، از جمله عوامل موثر در كيفيت كار اجرايي است به طوري كه تراكم تردد وسايل نقليه و بارندگي هاي مستمر موجب فرسايش زود هنگام خط كشي معابر مي شود.