زنجان-مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش این استان دارای ظرفیت های خوبی برای مطرح شدن در سطح ملی و جهانی است و گفت: باید فضاهای ورزشی در استان زنجان توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ارسلان حسینی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره فوتسال جام مهرانه در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، افزود: انجمن مهرانه نگاه بسیار خوب و اخلاقی دارد.

وی اظهار کرد: توجه به امر ورزش در سلامت افراد جامعه بسیار تاثیر دارد و باید به مقوله ورزش بهاء و ارزش داده شود و تحقق این امر مهم نیاز به سرمایه گذاری دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به لزوم افزایش سرانه ورزشی برای توسعه ورزش همگانی در بین جوانان و جامعه تاکید کردو گفت: باید با همکاری و مشارکت خیرین سرانه ورزشی افزایش یابد.

حسینی تاکید کرد: انجمن‌های مهرانه و یا مؤسسه خیریه روزبه برای توسعه ورزش همکاری کنند تا موفقیت در رشته  های ورزشی توسعه یابد.

وی افزود: استان زنجان دارای پیشکسوتان و ورزشکاران و مربیان  خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی است و باید از ظرفیت برای توسعه ورزش استان به خوبی استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش استان زنجان دارای ظرفیت های خوبی برای مطرح شدن در سطح ملی و جهانی است، تصریح کرد: خوشبختانه زنجان دارای قهرمانان خوبی جهانی و آسیایی و ملی در بعد ورزش‌های قهرمانی است.

حسینیبر لزوم داشتن تیم های ورزشی بخصوص تیم فوتبال زنجان در لیگ‌های معتبر کشور تاکید کرد و گفت: باید فضاهای ورزشی در استان  زنجان توسعه یابد.

در ادامه این مراسم مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه استان زنجان گفت: باید در حوزه ورزش قهرمانی و تیم‌داری فکری به حال ورزش زنجان شود.

اصغر وثوق ابراز کرد: استان زنجان در لیگ‌های برتر و در بخش‌های تیمی هیچ نماینده ورزشی ندارد و این استان می‌تواند با ظرفیت بالایی که دارد در لیگ‌های برتر معتبر کشور تیم‌داری کند.

وی بر  امر آموزش در حوزه پیشگیری از سرطان تاکید کردو گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در واحد پیشگیری مهرانه از برنامه های مهم  مهرانه است و انجمن خیریه مهران تنها در حوزه درمان رسالت  ندارد واصلی‌ترین رسالت این انجمن در حوزه پیشگیری  است.