اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب و کار با رویکرد اشتغال و کاریابی ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب و کار با رویکرد اشتغال و کاریابی با شعار «توسعه پایدار، فرهنگ کارآفرینی» برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن صنفی موسسات مشاوره شغلی و کاریابی استان تهران با حضور شرکت های صنعتی، تجاری، خدماتی و سازمان ها و نهادهای دولتی در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه، آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان با فضای صنعت و کسب و کار و در نهایت تسهیل امر اشتغال اقشار تحصیل کرده و ماهر کشور با همکاری مراکز دانشگاهی، دولتی و بخش خصوصی است.

این نمایشگاه در ۵ محور «مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی هوافضا و مهندسی متالورژی»، «مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات»، «مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی معدن و مهندسی نفت»، «مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر و رنگ و مهندسی نساجی» و «مدیریت و مهندسی صنایع» برگزار می شود.