بوشهر - سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر گفت: امسال از معدود سال‌هایی است که تمامی ابزار و امکانات برای موفقیت تیم فراهم بوده است.

محمد باقر زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تیم نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: نسبت به نیم فصل اول از لحاظ نفری تغییراتی نداشتیم اما با آرامش و حمایتی از طرف مدیریت و مسئولان باشگاه به تیم تزریق شد با انجام تمرینات مضاعف و بالا بردن روحیه بازیکنان توانستیم شرایط تیم را تغییر دهیم و به نتایج دلخواه دست یابیم.

وی افزود: در نیم فصل دوم شناخت بیشتری نسبت به حریفان پیدا کردیم و پس از پیروزی در برابر امید گناوه بازیکنان اعتماد به نفس خوبی دست یافتند و موفق شدیم با کسب دو پیروزی دیگر در برابر تیم‌های مدعی برق شیراز و نفت اهواز شرایط با ثباتی در جدول پیدا کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر در خصوص حمایت‌های مسئولان باشگاه بیان کرد: امسال از معدود سال‌هایی است که تمامی ابزار و امکانات برای انجام تمرینات و مسابقه فراهم بوده و در سفرهای خارج از استان هم در امکانات رفاهی مناسبی برای ما مهیا شده است.

وی گفت: باشگاه شاهین شهرداری امسال حمایت‌های کارساز و سازنده‌ای از تیم‌های پایه داشته است و در همین راستا در کنار تیم نوجوانان تیم‌های نونهالان و جوانان هم نتایج خوبی کسب کرده‌اند.

زنگنه افزود: بخش زیادی از موفقیت تیم نوجوانان در نیم فصل دوم حمایت‌هایی بود که مدیریت ارشد باشگاه و همچنین مدیر تیم‌های پایه از ما داشتند و در حالی‌که در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکردیم، همواره مجموعه کادرفنی و بازیکنان تیم نوجوانان را مورد حمایت و محبت خود قرار دادند.

سرمربی نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر با تقدیر از اعضای شورای شهر، شهردار بندر بوشهر، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه و مدیر تیم‌های پایه باشگاه، افزود: فضای مناسبی برای فعالیت تیم‌های پایه شاهین فراهم شده است و مطمئن هستم که ادامه این روند سازنده در سال‌های آینده می‌تواند بازیکنان مستعد و کارآمدی را به فوتبال استان معرفی کند.

تیم نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور حضور دارد.