قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از ایده های جدید می توان به ارتقاء بهره وری ، تقویت تولید و سودآوری بیشتر دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا خانپور یکشنبه شب در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان گفت: در یک حرکت هماهنگ با همکاری مدیران دستگاههای اجرایی، بانکها و اداره اسناد نسبت به سند دار کردن واحدهای صنعتی، پرداخت تسهیلات بهین یاب، رفع موانع تولید اقدام شده و برگزاری نمایشگاه نیز به معرفی تولیدات استان بسیار کمک کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: برای تقویت تولید باید زمینه ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه شکل بگیرد و در کنار کارهای پژوهشی بتوانیم ایده های مفید را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: باید کسانی که ایده های عملی دارند به صنعت هدایت شوند و با حمایت های جدی زمینه عملی شدن ایده ها در تولید فراهم شود.

خانپور اظهارداشت: همزمان با آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای حمایت از صنایع کوچک نمایشگاه تخصصی توانمندیهای صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در قزوین دایر شده است.

وی گفت: این نمایشگاه تخصصی با هدف توسعه بازار واحدهای صنعتی، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر، آشنایی مردم استان قزوین با توانمندی‌های صنایع کوچک، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک و حمایت از صنایع و تولیدات بومی استان قزوین برگزار شده است.

خانپور تصریح کرد: برگزاری سمینارهای تخصصی بازاریابی، دوره های آموزشی کسب و کار و کارآفرینی برای مدیران، کارشناسان واحدهای صنعتی و تولیدی در زمان برگزاری نمایشگاه پیش بینی شده است که می تواند مورد تجوه و استقبال قرار گیرد.

وی یادآورشد:برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این نمایشگاه هیئت های تجاری از استانهای همجوار و همچنین چند تور صنعتی از صاحبان صنایع از استانهای کشور جهت بازدید از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند که این کار صورت خواهد گرفت.

خانپور بیان کرد: دومین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی همزمان با سالگرد سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا ۱۳ بهمن ماه در محل دائمی  نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برپاست و از شهروندان دعوت می کنیم با حضور در این نمایشگاه از توانمندی های تولیدی و صنعتی استان دیدن کنند.