جهرم-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم از برگزاری سیزدهمین شب شعر ملی فاطمی همزمان با ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.

محسن نعمت اللهی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: همزمان با سیزدهمین سال برپایی یادمان یاس کبود، به منظور تکریم و تعظیم مقام آسمانی  بزرگ بانوی عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا (س) و ترویج فرهنگ شکوهمند فاطمی به روال ۱۲ سال گذشته، فاطمیه امسال نیز بهترین اشعار فاطمی خود را در محضر عرضه می‌کنیم.

وی افزود: شاعران می توانند در بخش اصلی فراخوان، بهترین سروده های خود را در مدح، منقبت و مرثیه شهادت آن بانوی مظلومه به دبیرخانه دائمی شب شعر ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم ادامه داد: بخش ویژه فراخوان امسال، اشعار مرتبط با شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون است که به پاس حضور غیرتمندانه رزمندگان این لشکر در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت و تجلیل از مقام معنوی فرماندهان و شهدای آسمانی لشکر فاطمیون و خانواده های گران قدرشان ، اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از اتمام مهلت ارسال ، اشعار رسیده کد بندی و در اختیار سه نفر از داوران و اساتید شعر کشور قرار می گیرد، اضافه کرد: برگزیدگان علاوه بر دعوت به مراسم و قرائت شعرشان در سیزدهمین شب شعر فاطمی و مفتخر به دریافت صله، هدیه و تندیس شب شعر می شوند.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه شب شعر فاطمی را ۳۰ بهمن ماه عنوان کرد و گفت: این برنامه پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.