گرگان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از ثبت ۴۵ وقف جدید در زمینه های فناوری، قرآن، علم، دارو و درمان، در سال ۹۵ خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، شامگاه چهارشنبه، در همایش بزرگداشت واقفین، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب (س) در کاروان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) یک مربی، معلم و مدیر توانمند بودند که توانستند اتفاقات بسیار مهم و قابل توجهی را رقم زنند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) سفیر ابا عبدالله الحسین در واقعه عاشورا بود، افزود: حضرت زینب (س) در مکتب خود شاگردانی را تربیت کرد که باعث سعادت و خوشبتی آنان شد.

حجت الاسلام سهرابی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از موقوفات گلستان مربوط به عزاداری و تعزیه خوانی امام حسین (ع) است، اظهار کرد: این آمار نشان می دهد که مردم گلستان ارادت خاصی نسبت به امام حسین(ع) دارند.

وی تصریح کرد: امسال بیش از ۴۵ وقف جدید در سطح گلستان ثبت شده است که بیشترین موقوفات در زمینه های فناوری، قرآن، علم، دارو و درمان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: امروز دشمنان با امکاناتی که به وجود آوردند و تبلیغ هایی که می کنند نیاز است تا در زمینه وقف اقدامات جدی و اساسی صورت گیرد.