بوشهر - رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: شب شعر انقلاب اسلامی پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه با حضور شاعران ملی و استانی در بوشهر برگزار می‌شود.

امید پارسایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تلاش ویژه برای انتقال ارزش‌های انقلاب به جامعه در قالب هنرهای مختلف خبر داد و اظهار داشت: حوزه هنری بوشهر در دهه مبارک فجر برنامه‌های مهمی داشته است و چند برنامه مهم را نیز در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: تعدادی از عکس‌های مربوط به روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر اثر اکبر اسکرووالا از عکاسان بوشهری برای نخستین بار در گالری سوره بوشهر رونمایی شد که شاهد استقبال خوبی نیز از این نمایشگاه هستیم.

رئیس حوزه هنری بوشهر از برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی با حضور شاعران ملی و استانی خبر داد و بیان کرد: این برنامه همراه با کارگاه شعر و شعرخوانی خواهد بود.

وی ادامه داد: مصطفی علیپور شاعر و مدرس ملی شعر، علی داوودی شاعر و رئیس دفتر شعر حوزه هنری کشور و صادق رحمانیان شاعر و مدیر رادیو فرهنگ در این برنامه حضور خواهند داشت.

پارسایی‌فر خاطرنشان کرد: کارگاه شعر ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در سالن اجتماعات حوزه هنری بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر افزود: برنامه شب شعر نیز ساعت ۱۸ و ۳۰ روز پنجشنبه در سالن اجتماعات بانک صادرات در خیابان امام خمینی برگزار می‌شود.