وزیر امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد که قرار نیست فهرست کشورهایی که ورود اتباع آن ها به این کشور ممنوع شده بود، بلندتر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «دیلی نیوز»، «جان کلی» (John Kelly) امروز در حالیکه برای اولین بار به عنوان وزیر امنیت داخلی آمریکا در کنگره حاضر شده بود در سخنانی اعلام کرد که به دنبال افزودن کشورهای تازه به فهرست ۷ کشوری که ورود اتباع آن‌ ها به آمریکا ممنوع شده، نیست.

«جان کلی» وزیر امنیت داخلی آمریکا در این باره گفت: قراری برای اضافه کردن کشور دیگری به فهرست اتباع کشورهای ممنوع السفر به آمریکا وجود ندارد.

لازم به ذکر است، چندی پیش یکی از قضات ایالت «واشنگتن» آمریکا با صدور حکمی، سیاست مهاجرتی ترامپ را به چالش کشید و آن را علیرغم اعتراض کاخ سفید، به طور موقت تعلیق کرد.

«جیمز رابرت» یکی از قضات فدرال شهر سیاتل ایالت واشنگتن آمریکا طی حکمی، دستور لغو موقت سیاست مهاجرتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور، مبنی بر ممانعت از ورود اتباع هفت کشور مسلمان به خاک آمریکا برای یک بازه زمانی ۹۰ روزه را صادر کرده بود.

گفتنی است، فقدان نام عربستان در فهرست اتباع هفت کشوری که بر اساس دستور اجرائی «دونالد ترامپ» برای ۹۰ روز از سفر به آمریکا منع شده بودند، تردیدهای زیادی را درباره حکم ترامپ به وجود آورده بود.